今日同鍾小姐去旺角行街街
首先...去左戲院買飛飛睇''六樓后座2家屬謝禮''
買左2:10...仲有一個鐘喎
所以...就上左五樓食野啦
食左$24....幾便啊!
之後就同佢去影貼紙相啦
睇完戲....之後就搭車車返屋企啦
夜晚再就銅鑼灣食飯啦