今日一早就起左身
9:00 出火車站搵so去MK睇''冒險鱷園''


恐怖片?我一向都唔會睇囉!
但今次唔知發乜神經居然會陪佢去睇- _______ -''
套野開頭至中段好鬼悶
尾段好血腥
不過 我全程睇既時候都用個袋遮住 =]
睇完之後 走左去食野
之後 搭地鐵去九龍灣德福啦
去到德福行左陣就上HMV到陪so睇碟啦
點知 佢冇買到 因為貴&冇海報送
不過 我就買左隻''step up 2''既CD

之後 再去''mega box''到行啦
上左去大眾到行 買左個monkey袋
可愛
之後 再去左mastermind production到睇野
但係 間鋪都幾小人入去
所以 我地兩個人企左係門口到考慮一下'入唔入去好?'
終於 決定入啦
入到去 好可怕
so買左個散紙包就走啦
大家 都係搭巴士走 =]
|