今日放學後,換完衫就出街同玲&佢媽媽一齊食野
哼...又要我等呢?總之我又遲到啦-____-
睇下食咩好先?
終於決定去食【越棧】
食左我$39蚊-3-
唉...我好似見到兩個人?好似牛肉&吳小姐呢?
唉...真唔好彩呢??=3=
去緊【昌運】既時候...
又俾我見到嘉宜呢??
大埔真細呢??
行完大中超市既時候...
去到某間鋪...又俾我見到靚女&3c D人呢??
聽日開心,去睇鐵甲奇俠 (iron man)@v@
期待。。。