今日一早九點就俾君妹叫左起身啦
換好哂衫就出門口搵君妹&文惠
幫佢地賣旗呢??
好好玩唷...不過D人好賤呢??
用埋哂D唔合理既藉口話【唔賣】好賤呢??
11點就飛的的去火車站搵鍾小姐去沙田睇戲呢??
鍾姐姐...你遲到呢??下次唔好啦-____-
去到沙田食完拉麵後就去買飛飛睇【鐵甲奇俠 (Iron Man)】
=3= 2:00先有場呢??
又要我等啦-_________-
我地係咁係個商場到行黎行去
點知...見到間新開既雪糕店呢@v@
買左個【炒雪糕】食...
睇住佢炒...感覺:早知唔買啦- -''
睇完啦 感覺:不錯,值得再睇多一次
than...又出旺角行街街&買書書唷

|