×◆"[我的心情°﹢+我的日記*﹏×
*-{ ♥過 去 永 遠 過 去 × 切 勿 再 傻 +`
[|▃一場黎到 ﹏ 留cm唷*°﹏|°[ ×
2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


2008-05-17 開心 分類: 未分類

今日一早九點就俾君妹叫左起身啦

換好哂衫就出門口搵君妹&文惠

幫佢地賣旗呢??

好好玩唷...不過D人好賤呢??

用埋哂D唔合理既藉口話【唔賣】好賤呢??

11點就飛的的去火車站搵鍾小姐去沙田睇戲呢??

鍾姐姐...你遲到呢??下次唔好啦-____-

去到沙田食完拉麵後就去買飛飛睇【鐵甲奇俠 (Iron Man)】

=3= 2:00先有場呢??

又要我等啦-_________-

我地係咁係個商場到行黎行去

點知...見到間新開既雪糕店呢@v@

買左個【炒雪糕】食...

睇住佢炒...感覺:早知唔買啦- -''

睇完啦  感覺:不錯,值得再睇多一次

than...又出旺角行街街&買書書唷



wingsumcheng
暱稱: *||[▋wInG*﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
中秋
2009-09-30
2009-09-24
2009-09-23
2009-09-18
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
☆▁▁藍妹▁▁★
雪菜
牙逆o(≧v≦)o
方+
soso
夜月 (killuakk)
↗ ♀ 傻 海 綿 × ╳
叉燒
笨宜﹏!*
×°﹏ 葉惠惠×_))
Yin
- 寶 唄 - ♥ * 晞 ;;
傻蟲
suKi
{浩} (laiyingho)
terry
JuDy
kaikibabi(: (kiki_love123)
網站連結
mY xanGa
RubbIsH學校網
無─吳尊日記
無─唐禹哲日記