成晚冇訓...
一早10:00就出左門口去粉嶺搵嘉琪!!
搵完佢就一齊去上水行街街...
之後又一齊去成記食野(超好味)
行到12:00就返去大埔同x姐姐出荷里活廣埸睇勁舞比賽
去到...shit!睇''天龍八部''先(無奈)
咁就唯有去行下先啦
去到戲院...超多人呢?諗住睇【一夜賭城戀大咗 (What Happens in Vegas)】
點知...無埸...咁就唯有唔睇啦!等佢出碟=]
之後,又去左一間鋪頭到睇野...
唉...又買左野啦-________-
買左個阿Jack既file =]
超靚呢??
之後...肚餓!去左''8番拉麵''到食野
又係食「吉列豬扒拉麵」
等叫牌=3=

↑我同x姐姐既牌
←「吉列豬扒拉麵」塊吉列豬扒

↑「吉列豬扒拉麵」碗拉麵

↑「吉列豬扒拉麵」(超好味)
差不多4:00就開始睇勁舞比賽啦=]
之後又撞到林小姐
我地就一齊去左''屈神氏''到買野飲
買左→ 超難飲-______-
睇完就同x姐姐出九龍城行街街
影完貼紙相&買完野就返屋企啦=]
|