好開心呀!!
今日去左唱k
不過唱得個幾首
唔係幾好玩
同埋d $$ 好貴
星期日至四先有 30% off
唔第....
下次見到咁的情況.....
都係番屋企
唉!!仲有好多樣功課都未做
但係我又唔想做...
T_T help!!
都係快快地做功課lu...
bye bye !
做完功課先寫...
我今次死啦!!
聽Jasmine話....
佢話聽我地個中文老師
話我地寫作好差呀!!
我上次已經唔合格
再唔合格埋我就死嫁啦!
點算呀,我好驚呀!!
雖然同左阿媽講...
佢話唔緊要,因為好多人都係咁...
但其實我知佢都係幾唔開心的
始終,佢都係想我考好d的........(閱讀全文)
終於考完試啦!!
問心死我啦
因為實在太辛苦啦!
考成8日,痴線嫁!!
不過,好彩時間過得都算快
已經考完lu...
不過仲有樣令我擔心的
唔晒問,緊係派番比我個救屎啦
好怕考得好差!
因為會比阿媽罵
而且成績仲有下降得好勁..........(閱讀全文)
今日係星期五,但係我都仲係唔開心
因為今曰仲未考完試....
小學都未試過考咁耐的
so 我好想cry啦
算啦!努力考埋個三日去啦!
最近呢!d 同學玩女神online
搞到我有d想玩
你知啦!我一玩就好好恐怖嫁啦
唔識停.....
頭先明明down緊個game
突然間諗起我仲要考......(閱讀全文)
好驚.....未試過咁驚的
我諗唔晒講,大家都知係exam
真係怕怕,我怕考得唔好
飛左出去....
lo爆
唔制呀!!
我唔要輸
我一定要進步!!
一定要進步!!
唔可以輸!!