阿Cry's blog
大家好呀!!我係阿Cry (Crystal) nice to meet you !! ^^
wingtung1011
暱稱: Crystal -- 懶蟲
性別: 女
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
番小學....
買左ipod啦!
成績......
成績趺了.....
去左唱K呀!!
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 21
今日人氣: 2
累積人氣: 823
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 20 日  星期六   晴天


今日的2個約會 愉快 分類: 未分類

  我今日好開心呀!!因為我有2個約會呀!我同karena,cindy,cherry,maggie(中學fd)and 柯煊埼,鍾惠雯(小學fd) ,各有一個,哈哈

  我一路同cindy佢地玩,跟住又同柯煊埼玩,幾happy !不過,我今日一樣功課都未做過呀

  今日,行左好耐先打排球,雖然我只打左一個鐘都冇,但唔知點解tired過平時打排球lo  ... 等我今晚諗下先.柯煊埼原來已經變得勁勁勁男仔,佢黎到我都有d唔認得佢!@@反而鍾惠雯就有d大個左...咁多個好似得我冇變過......跟住仲衰,行行下唔見左karena 同maggie,搞到我地要拎住佢個排球一直行...行到番屋企(可憐)

  點解今日真係咁鬼死累!算la,唔打啦,下次先啦,8 8



2008 年 12 月 19 日  星期五   晴天


聖誕hw 勁多呀!! 疲倦 分類: 未分類

  hi !! 我諗你地都知我係邊個啦!!直接講啦.. T_T

  好鬼死多功課呀!! 本來以為今個聖誕假可以盡興....點知,盡鬼@@ d 功課多到阿媽都唔認得!!  poor me lo . 起瑪有10樣。

  我今日都唔知係黑定lucky ... 今日art 個陣時,卦住同Sandra(中學的姐姐)玩,整dirty左2件3~~ 。本來以為自己黑......

(閱讀全文)