我今日好開心呀!!因為我有2個約會呀!我同karena,cindy,cherry,maggie(中學fd)and 柯煊埼,鍾惠雯(小學fd) ,各有一個,哈哈
我一路同cindy佢地玩,跟住又同柯煊埼玩,幾happy !不過,我今日一樣功課都未做過呀
今日,行左好耐先打排球,雖然我只打左一個鐘都冇,但唔知點解tired過平時打排球lo ... 等我今晚諗下先.柯煊埼原來已經變得勁勁勁男仔,佢黎到我都有d唔認得佢!@@反而鍾惠雯就有d大個左...咁多個好似得我冇變過......跟住仲衰,行行下唔見左karena 同maggie,搞到我地要拎住佢個排球一直行...行到番屋企(可憐)
點解今日真係咁鬼死累!算la,唔打啦,下次先啦,8 8
|