咁多位~~新年快樂
今日係1月1日,都係我聖誕假最後一日
對我黎講,個假放黎把鬼
成20樣功課要做
做完仲要溫習
想我死咩!
講起想黎
我好似仲未溫I.S , L.S ,中文訓默書.....
算,寫埋先^^
一陣先再溫...
隔多一個星期左右就要考試
好重要的的的的
但係我仲未溫...
死得,咪好易包尾
唔要哇!!!
好痛苦嫁 仲要好恐怖的
唔打啦 唔打啦
都係快d溫習
今次考試:
只許進步,不許退步
加油呀!!!!!
今日,係我身上發生一件好搞笑的事。
就係,我係學校個飲品機買飲品個陣時呢...
佢竟然寫住我番水.....個時我已經拍左卡..
即係我要唔要都要比錢..
但係我死都唔想飲水(我想飲橙汁)
跟住無奈的我,只好按水
正當我隻手指就黎禁到個陣時(即係我仲未touch到)
佢出左幾枝水...
咁我即刻搵人黎幫手啦,發覺佢彈左4枝水
而我只係用左4.5(一枝水的價錢)
我make a profit ......(閱讀全文)
咁多位1a 的同學,請問你地做完功課未呀?!
我諗,e到有一半有多都會答我"未"
其實我都係,仲話要溫習,溫個屁咩!
功課都未做晒呀!!番去同老師抗議!
不過都好啦,我得番4樣...(有d係做得一半...)例如數學個d past paper .......
Christmas Holiday 就黎完啦,又要番學...
其實我好想番學,讀書都okay,就係唔想交功課@@
&......(閱讀全文)
但係我都覺得好悶,搞咩呀!?
聖誕節個日,miss tsang結婚
我都映左唔少相,但係到而家都唔記得文上黎..@@
算啦,下次記得先算,唔理~~
不過,唔知點解最近好鬼死悶
可能,功課仲有好多未做...d 活動又唔好玩
呀!講起miss tsang 個婚禮
諗起一樣搞笑,個件事應該會搞到miss tsang d 姊妹hate 死cherry ,哈哈
阿......(閱讀全文)
好開心呀!好開心呀!! I felt very very happy in this two day !
先講尋日啦,我睇左套戲《吸血新世紀》,e 套係一套愛情片黎的(我初時仲以為係鬼片...)。好touching lo ! 男女主角好beautiful ! 搞到我而家仲係套戲裡面遊魂....我覺得佢有機會再出第二集,因為......(閱讀全文)