阿Cry's blog
大家好呀!!我係阿Cry (Crystal) nice to meet you !! ^^
wingtung1011
暱稱: Crystal -- 懶蟲
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
番小學....
買左ipod啦!
成績......
成績趺了.....
去左唱K呀!!
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 17
留言總數: 21
今日人氣: 0
累積人氣: 821
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


Happy NEW yEar ! 無奈 分類: 未分類

咁多位~~新年快樂

今日係1月1日,都係我聖誕假最後一日

對我黎講,個假放黎把鬼

成20樣功課要做

做完仲要溫習

想我死咩!

講起想黎

我好似仲未溫I.S , L.S ,中文訓默書.....

算,寫埋先^^

一陣先再溫...

隔多一個星期左右就要考試

好重要的的的的

但係我仲未溫...

死得,咪好易包尾

唔要哇!!!

好痛苦嫁  仲要好恐怖的

唔打啦 唔打啦

都係快d溫習

今次考試:

只許進步,不許退步

加油呀!!!!!

 



2008 年 12 月 30 日  星期二   晴天


好奇怪的事情 開心 分類: 未分類

今日,係我身上發生一件好搞笑的事。

就係,我係學校個飲品機買飲品個陣時呢...

佢竟然寫住我番水.....個時我已經拍左卡..

即係我要唔要都要比錢..

但係我死都唔想飲水(我想飲橙汁)

跟住無奈的我,只好按水

正當我隻手指就黎禁到個陣時(即係我仲未touch到)

佢出左幾枝水...

咁我即刻搵人黎幫手啦,發覺佢彈左4枝水

而我只係用左4.5(一枝水的價錢)

我make a profit ......

(閱讀全文)



2008 年 12 月 29 日  星期一   陰天


累死我啦!! 疲倦 分類: 未分類

 咁多位1a 的同學,請問你地做完功課未呀?!

  我諗,e到有一半有多都會答我"未"

  其實我都係,仲話要溫習,溫個屁咩!

  功課都未做晒呀!!番去同老師抗議!

  不過都好啦,我得番4樣...(有d係做得一半...)例如數學個d past paper .......

  Christmas Holiday 就黎完啦,又要番學...

  其實我好想番學,讀書都okay,就係唔想交功課@@

 &......

(閱讀全文)



2008 年 12 月 26 日  星期五   晴天


雖然e個星期好多野玩...但係都係... 睡著 分類: 未分類

    但係我都覺得好悶,搞咩呀!?

   聖誕節個日,miss tsang結婚

  我都映左唔少相,但係到而家都唔記得文上黎..@@

  算啦,下次記得先算,唔理~~

  不過,唔知點解最近好鬼死悶

  可能,功課仲有好多未做...d 活動又唔好玩

  呀!講起miss tsang 個婚禮

  諗起一樣搞笑,個件事應該會搞到miss tsang d 姊妹hate 死cherry ,哈哈

  阿......

(閱讀全文)



2008 年 12 月 22 日  星期一   晴天


我e 2日過得好開心呀?! 開心 分類: 未分類

  好開心呀!好開心呀!! I felt very very happy in this two day !  

  先講尋日啦,我睇左套戲《吸血新世紀》,e 套係一套愛情片黎的(我初時仲以為係鬼片...)。好touching lo ! 男女主角好beautiful ! 搞到我而家仲係套戲裡面遊魂....我覺得佢有機會再出第二集,因為......

(閱讀全文)