| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

((﹝*"十分.愛*_______STEPHY.. .
╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,﹐,╴__﹏_ ╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,__ ,,_
╴,,"-* 分手後應該擺脫::卻自覺天真...,]--*
*`-曾傷我最深的人;`*捉緊我心. ...
●,,'`*應該漠不關心﹡然而還著緊 *,,"!]
[◆-- ..`' 消失枕邊人-- -`很想跟你熱吻*..
╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,﹐,╴__﹏_ ╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,__ ,,_
2006 年 6 月 8 日 星期四  |
| |\|好悶啊..." |
現在幾點: 19:00
大名: 細穎*
男仔定女仔: 緊係女仔喇...!
幾多碎: 13炸
天氣點: O|<.."不過都幾熱嫁..好似30"
最近有冇病: 有..就係琴日病鬼左LO.”
試過自己過生日嗎: 未啊..我都吾想自己過生日
你想養咩動物:DOG..但我HOME 已經有喇
有冇兄弟姊妹: 有牙哥...
想吾想離家出走: 吾想喎
中2咩味珍寶珠: 咩味都鍾意
依中2食咩小食: 咩都冇所謂..""嘻嘻
中2飲咩野: 飲咩野都得既
中2食咩雪糕: 香蕉味..""卡卡
最掛住既日子: 5月9日
最傷心既日子:5月17日
中2既節日: 無線既節日
中2既公仔:大鼻
中2睇既電視台:無線
吾中2做既事: 冇既冇既..
宜+心情好嗎:幾好幾好
相信一生一世嗎: ok咁la..""
中2去邊玩: MK.." 元朗../-\
會吾會玩感情: 我就吾會.."個 d人 野玩感情既話我覺得佢地好9
你會同一個你吾中2既人一齊嗎: 吾會..""
相信好心有好報嗎: 相信呀
對小動物有愛心嗎:OK咁喇
試過界手嗎:試過LA..""都幾好玩lo
中2聽歌嗎:OK咁LO""
會吾會無故去咀朋友:會嫁 ..卡卡
中2咀定攬:攬LO..”
試過途學嗎: 未啊!~
你是好學生嗎:吾知啊...
有冇草過7仔d野:有啊..超多呀
小時候愛看<芝麻街>嗎: 看過喇.."不過吾係好記得/-\
相信有神嗎: 緊係相信"
試過同人打架嗎:試過..”好好玩"t"
最近有冇喊牙:有.."不過吾好提喇
知道喊的原因嗎: 知道既,,"吾想講出黎
最近有發火嗎: 有..""好似火山咁勁::呵呵
宜+有打人的衝動嗎: 冇住牙.."可能天日先有LA
對愛有希望嗎: 我都想有希望:>3<
是不是一個自信的人?: 1dd喇*
清楚自己的嗎: O|<O|<咁喇
中2食野嗎: ok喇 吾開心咪仲食得多喇
有冇想減肥?: 冇,,我都吾肥
既對住愛人最想講咩?:我愛你嫁..">3<"我吾會吾理你嫁""我好好鍾意你牙..""
客易呷醋嗎: SeE下d咩人喇
對愛人有要求嗎: 有啊.."好想你天天都打比我><"吾好吾理我
你會好好對愛人嗎:我會..."" 我一定會好好對你牙
完成本文的時間19:28
|
|
刊登時間︰2006-06-08 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|