今天才"懂後悔×為以前的我吾得珍惜你
 

 

wingwincy520
暱稱: 呀穎
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
BBQ,
胡麗生日快樂
我打日記喇..*_YO
終於打番喇...N年冇打
2007-01-24
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 6
今日人氣: 5
累積人氣: 782
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                          

 

                   ((﹝*"十分.愛*_______STEPHY.. .
╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,﹐,╴__﹏_ ╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,__ ,,_


                 ╴,,"-* 分手後應該擺脫::卻自覺天真...,]--*
   *`-曾傷我最深的人;`*捉緊我心. ...
             ●,,'`*應該漠不關心﹡然而還著緊 *,,"!]   
             [◆-- ..`' 消失枕邊人-- -`很想跟你熱吻*..
╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,﹐,╴__﹏_ ╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,__ ,,_

2006 年 5 月 2 日  星期二   雨天


早退" 不安

今日係番學個陣個肚冇lala超鬼痛喎痛到想喊出黎咁><"之後....緊係扮冇咩事嫁喇.. 但個肚係咁痛..跟住咪立即上去班方Lo..跟住,,都係頂吾到...叫左香姐同我落去喇.."嘻嘻.. 之後咪等早退...我9點幾好已早退左喇",|\|真係好鬼早喇...跟住咪番HOMe...訓LO... ""訓左2個幾鐘,之後牙媽叫我起伸..因為佢要番可道學野喎..  "跟住同老公sd d SMS.之後,,"又出鬼左去..依野,,嘻,,,,,,  過左一陣就番左黎la”之後係咁映相喎.."kidkid地嫁我...到左9點幾左右..開始好鬼驚..因為行電啊..."好彩有老公同我玩眼仔姐...">3<如果吾係我會好驚LO.."之後就訓左喇.."

 

 

刊登時間︰2006-05-03 05:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]