今天才"懂後悔×為以前的我吾得珍惜你
 

 

wingwincy520
暱稱: 呀穎
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
BBQ,
胡麗生日快樂
我打日記喇..*_YO
終於打番喇...N年冇打
2007-01-24
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 6
今日人氣: 6
累積人氣: 783
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                          

 

                   ((﹝*"十分.愛*_______STEPHY.. .
╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,﹐,╴__﹏_ ╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,__ ,,_


                 ╴,,"-* 分手後應該擺脫::卻自覺天真...,]--*
   *`-曾傷我最深的人;`*捉緊我心. ...
             ●,,'`*應該漠不關心﹡然而還著緊 *,,"!]   
             [◆-- ..`' 消失枕邊人-- -`很想跟你熱吻*..
╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,﹐,╴__﹏_ ╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,__ ,,_

2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天


..好無耐.. 滿足

今朝..*為左中2能夠参到紅十字會..琴日..就填好個份紅十字會份野!!= =.8點25到就打比大頭妹..問佢起左伸未..??打完之後就..穿33.就穿鞋鞋..個d鞋好難穿牙..穿左好鬼耐先穿到..卡卡..8:40:可以出得去喇...之後就等咪佢就搭車車番學姐..番到去洪水橋..買完野食之後就即刻落雨..好慘T.不過我同大頭妹都覺得好好玩..呵呵..覺得自己好鬼死傻..咁lo..1入到門口.就見到麥精同咪佩華依2個人..好傻咁企左起到...~!~交左..之後..行緊過CANTEeN..到唸住食野..!~點知.."*見到馮SIR..!跟住同我講左d野.講左20分鐘.[[想知就問我喇]].!~大頭妹就1直企係到等我,,!~真係好好人T.之後..:都係去番CANTEeN食喇,,食完之後係學校..玩左一陣就走左喇...我同大頭妹去左北江行街街..行左無幾耐..就去左樓下既單車店到租單車玩喇...!~~個時個天好鬼死熱....玩到12點20分到喇..就送大頭去天慈.搭車..咁我就番屋企la..*番左無幾耐又出過街,,不過=今次同牙媽同牙爸出..搭牙爸既私家車出..出左去..深水涉..行街街.買左我鍾意既公仔..買左3隻公仔..有1隻係買比老公嫁..5點幾到就番到喇...

給老公的說話.."**好掛住你牙老公..>3<....你係咪嬲左我牙...><..吾好吾理我喇...sorry...I LOVE老公  1314

刊登時間︰2006-07-04 10:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]