今天才"懂後悔×為以前的我吾得珍惜你
 

 

wingwincy520
暱稱: 呀穎
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
BBQ,
胡麗生日快樂
我打日記喇..*_YO
終於打番喇...N年冇打
2007-01-24
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 6
今日人氣: 12
累積人氣: 776
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

                          

 

                   ((﹝*"十分.愛*_______STEPHY.. .
╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,﹐,╴__﹏_ ╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,__ ,,_


                 ╴,,"-* 分手後應該擺脫::卻自覺天真...,]--*
   *`-曾傷我最深的人;`*捉緊我心. ...
             ●,,'`*應該漠不關心﹡然而還著緊 *,,"!]   
             [◆-- ..`' 消失枕邊人-- -`很想跟你熱吻*..
╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,﹐,╴__﹏_ ╴__﹏_﹎,,╴,_ _﹎,,╴,_ ,,__ ,,_

2006 年 5 月 27 日  星期六   晴天


....採排喎 熱情

今日朝早唸住6點起伸喇...*|\|...點知,,7:30比小沅個電話打黎先嘈得起我...卡卡...原來小沅都可以早過我起伸,係,,勁喇....之後咪1路同佢傾電話1路穿社3喇....真係幾辛苦嫁..><.呵呵..之後冇等小沅就同大頭妹走左番school....嗯...跟住,,係school"都見番到小沅喇,,,之後咪係school hall到玩喇...點知,,整到我丫腳....嗚嗚...."痛到喊左出黎..之後冇咁痛喇...咪要採排la..採排完咪去左屯門市中心食m記..見到d小學fd喎”之後行左陣..就坐輕丫去某1間中學觀禮(紅十字會)之後間學校個個唱歌跟我地炸..之後又去番屯門市中心行la..之後番home

   

刊登時間︰2006-05-27 11:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]