| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
0210  |
今日早左dd咁多起身..因為費時遲到拉..唔好意思ma ..番到公司都係做個 d 野..入 data 個d ..11:00到去監考..望住個妹妹做卷..不禁訓著左..xdxd..12:00到食 lunch ..之後做野做野..6:30 放工..啊伯去搵星星食飯..本來我都去嫁..不過屋企煮左..下次先同你地食拉..xdxd..回家食飯online ..
|
|
刊登時間︰2007-02-10 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0209  |
好辛苦好辛苦!! d 幾日都係冇教好訓..一訓低就透唔到氣..想點??
講番今日..短短一堂用左2包紙巾..仲要唔夠問人借..唉!!recess 啊 wing 早退..因為嘔..早 d 番去休息下拉..小心身體牙..電腦堂..miss wong 教 powerpoint ..因為之前學個..唔洗點聽..仲可以教番佢地 tim ..xdxd..after school ..我`yuki `俏慧`啊鋒去食飯...我地 ga 食飯團愈黎愈小人拉..真係唔想..食飽飽..同 yuki 一齊搭車走..各有各節目..7點到番屋企..同親愛的媽咪食飯..食飽係sofa 訓著左..證明本小心真係好累..因為好耐冇試個咁樣訓拉..then 起身睇陣 tv 就入房訓教豬拉.. |
|
刊登時間︰2007-02-10 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0203  |
今日太叻拉..冇遲到!!番去做野做野..好多野做牙..做埋OA 個份..小小累拉..不過相比d 同事..佢地比我辛苦好多.. so 我唔可以發出任何聲音..放工..又係去“上海小館” 買野食回家..同 family share 開心..yeah !!食飽飽沖涼玩電腦..
|
|
刊登時間︰2007-02-07 09:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0202  |
今天上學去..上學途中發生好多事..詳情唔講拉..番到 st. perth 食粥..yummy ..上英文..做自己野..都唔知佢教咩..完全冇心機聽..recess 同佢地係電腦室玩.. yuki因為份test 係咁俾俏慧串..好搞笑..我冇出聲嫁..xdxd..1:00放學..食飯”炳記牛牛”好耐冇食個拉..我覺得好好味..食完同佢地去拎回鄉証就番工拉..又遲到..算拉!!都冇人理我..做野..7:30收工..買”上海小館”番屋企..同 daddy share 開心..yummy !! 好好味牙..食飽飽睇 tv ..
今日心情不錯!!因為我有好好的家人..好好的朋友..好好的姐妹..好好的同學..好好的同事..thx 你地牙..我會俾心機嫁拉!!你地都要加油牙!! |
|
刊登時間︰2007-02-07 09:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0130  |
Today 啊 wing 冇番..得我同 yuki 2個番..係MTR 俾人分開左我地..搞到我地隔住人地黎傾計..十分惹笑..Yau Ma Tei 買早餐..番學..第一堂對住部電腦係咁做做做..做完都係有d錯..無法拉..今日狀態不佳..xdxd..recess 落左街..做女人最愛做的事..Shopping ..會計堂..教新野..留心地聽左一堂..勁乖.. lunch 食蒜頭屋..都幾好味..eng 堂 ..不停地談天..快樂不知時日過..放學行左陣 MK 就回家拉..喉嚨好痛!!
|
|
刊登時間︰2007-01-30 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 193 | »
|