wingyan89112
暱稱: ~* yan *((
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-09-24
0920-0923
2009-09-18
2009-09-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天

   

                       



0210 愉快

今日早左dd咁多起身..因為費時遲到拉..唔好意思ma ..番到公司都係做個 d 野..入 data 個d ..11:00到去監考..望住個妹妹做卷..不禁訓著左..xdxd..12:00到食 lunch ..之後做野做野..6:30 放工..啊伯去搵星星食飯..本來我都去嫁..不過屋企煮左..下次先同你地食拉..xdxd..回家食飯online ..

刊登時間︰2007-02-10 09:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2007 年 2 月 9 日  星期五   晴天

   

                       



0209 愉快

好辛苦好辛苦!! d 幾日都係冇教好訓..一訓低就透唔到氣..想點??

講番今日..短短一堂用左2包紙巾..仲要唔夠問人借..唉!!recess 啊 wing 早退..因為嘔..早 d 番去休息下拉..小心身體牙..電腦堂..miss wong 教 powerpoint ..因為之前學個..唔洗點聽..仲可以教番佢地 tim ..xdxd..after school ..我`yuki `俏慧`啊鋒去食飯...我地 ga 食飯團愈黎愈小人拉..真係唔想..食飽飽..同 yuki 一齊搭車走..各有各節目..7點到番屋企..同親愛的媽咪食飯..食飽係sofa 訓著左..證明本小心真係好累..因為好耐冇試個咁樣訓拉..then 起身睇陣 tv 就入房訓教豬拉..

刊登時間︰2007-02-10 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天

   

                       



0203 愉快

今日太叻拉..冇遲到!!番去做野做野..好多野做牙..做埋OA 個份..小小累拉..不過相比d 同事..佢地比我辛苦好多.. so 我唔可以發出任何聲音..放工..又係去“上海小館買野食回家.. family share 開心..yeah !!食飽飽沖涼玩電腦..

 

刊登時間︰2007-02-07 09:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天

   

                       



0202 愉快

今天上學去..上學途中發生好多事..詳情唔講拉..番到 st. perth 食粥..yummy ..上英文..做自己野..都唔知佢教咩..完全冇心機聽..recess 同佢地係電腦室玩.. yuki因為份test 係咁俾俏慧串..好搞笑..我冇出聲嫁..xdxd..1:00放學..食飯炳記牛牛好耐冇食個拉..我覺得好好味..食完同佢地去拎回鄉証就番工拉..又遲到..算拉!!都冇人理我..做野..7:30收工..上海小館番屋企.. daddy share 開心..yummy !! 好好味牙..食飽飽睇 tv ..

 

 今日心情不錯!!因為我有好好的家人..好好的朋友..好好的姐妹..好好的同學..好好的同事..thx 你地牙..我會俾心機嫁拉!!你地都要加油牙!!

刊登時間︰2007-02-07 09:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天

   

                       



0130 愉快

Today wing 冇番..得我同 yuki 2個番..MTR 俾人分開左我地..搞到我地隔住人地黎傾計..十分惹笑..Yau Ma Tei 買早餐..番學..第一堂對住部電腦係咁做做做..做完都係有d..無法拉..今日狀態不佳..xdxd..recess 落左街..做女人最愛做的事..Shopping ..會計堂..教新野..留心地聽左一堂..勁乖.. lunch 食蒜頭屋..都幾好味..eng ..不停地談天..快樂不知時日過..放學行左陣 MK 就回家拉..喉嚨好痛!!

 

刊登時間︰2007-01-30 09:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]