| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
0101  |
今日一早就起左身..出去4e 屋企開 party ..正牙!!好開心..整天可以盡情咁玩..係咁影相同埋食野..仲有打機..xdxd..玩到12點到就回家拉..send 左陣 sms ..訓教..明天可以番學拉..好掛住我d同學仔牙!!
睇相相牙>>http://www.pixnet.net/album/howingyan/866946/24 |
|
刊登時間︰2007-01-08 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
1231  |
今日係屋企 hea 左成日..到左5點幾打電話去約朋友仔出街拉..8點到食完飯先出去..因為要做下乖女..好多日冇係屋企食飯了..xdxd..食飽飽落 kf 搵啊伯先..之後係 mtr station 等yuki 就出深水涉..等 pw 同啊wing..順便食埋 m記 tim ..之後出尖咀 join 家姐`啊迪佢地..好多人好迫..12點迫左唔知去邊..但係個到見到子浩同佢女朋友仔..1齊倒數..xdxd ..HAPPY NEW YEAR !! 倒數之後我就要回家拉..佢地討論左一陣之後都各自散去..
希望新一年~人人身體健康..我地班個個都 pass 到 AAT..唔好俾 miss 佢地睇屎!!xdxd.. |
|
刊登時間︰2007-01-08 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
1228-1229  |
1128
今日番m記..一入到去就俾人話奇蹟牙..咩你地會番工嫁咩..xdxd ..都唔知答咩好..之後做野做野..都ok 拉..唔係話好累..6點收工..行左陣就回家拉..
1129
今日又番m 記...有六折卡拎拉..十分好..整天工作都唔係好busy ..仲可以有時間玩sms ..真係開心..放工開 Christmas party ..所有人都一定要出席..聽老細講d 好(重要)ga野..聽完都訓..then 食野..食飽飽就走人拉..回家..hea 左陣訓教..
|
|
刊登時間︰2007-01-02 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 193 | »
|