wingyan89112
暱稱: ~* yan *((
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-09-24
0920-0923
2009-09-18
2009-09-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天

   

                       



1008-1009 愉快

1008

 

今日番工好開心,,因為可以幫公關手同小朋友開生日會,,d小朋友好cute ,,不過d大人就好煩,,好多要求,,做到7點幾就收工拉,,佢本來唔係好想俾我走嫁,,只不過我真係好累拉,,冇力再做,,then kf DINNER 同挾糖就回家拉,,,

 

1009

 

今日番學,,去到油ma地見到有人係到噪lo ,,d想打交拉,,好釆冇姐,,xdxd,,番學做功課,,COST A/C 堂我係咁問啊sir ,,佢唔理我lo ,,可能我平時真係好唔乖拉,,佢唔教我,,my god !!then 電腦堂教倉頡`好難牙~~help……食完lunch 又胃痛 ,,辛苦 ,,,同佢地傾番個日bbq 發生ga,,好大聲,,全班都知拉,,,xdxd ,,放學去左佐敦做d,,就番kf 陪啊wing 睇醫生then回家………..

p.s.

 

希望班入面病ga同學快d好番拉!!!

 

 

刊登時間︰2006-10-11 09:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天

   

                       



1006 愉快

今日放左學就準備同d同學仔and 朋友仔去bbq ,,首先番屋企拎d野就落kf搵佢地拉,,到左kf 周圍行買bbq野食,,好多牙,,都幾重,,不過有好多猛男,,唔洗我地女仔點拎,,so gd !!then 58 m 入屯門,,yanni e 屋企,,真係打擾哂!!係啊e屋企玩左陣我地就上天台反拉,,7點到開始bbq ,,but d野好似燒極到唔熟咁,, PW同啊伯仲生食dtim..xdxd,,,8點到我地就頂唔順落左樓下間m記買野食拉,,真係第1bbqm,,xdxd,, then啊君同我地玩左個占卜,,oh !!唔算係1件好事,,他太多人中2!!12點幾我地就去沙灘,,搭輕鐡搭到想嘔,,超唔好坐,,then 又轉taxi 就到黃金拉,,去到玩下沙玩下蠋燭,,3點幾拉,,大家都好眼訓同埋好cold !! So 4點到番去啊 e 屋企,,上左天台訓,,好冷好冷好冷,,天光拉,,汁下野整下野,,就落樓下間m記食早餐便回家………….係巴士 ,,,我地訓哂教,,9點幾番到屋企沖完涼上床訓到12點幾,,起身食完野再訓,,訓到6點到就起身拉,,,病病地…………….

 

 

http://203.194.245.88/wish/wish.asp?usrName=%A6%F3%BFo%AAY&submit=%C0%F2%A8%FA%C2%E0%B5o%A6a%A7%7D

 

 

        朋友仔中秋節快樂牙!!         

 

 

好開心可以同你地1齊過中秋牙~~

 

刊登時間︰2006-10-11 09:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天

   

                       



1001-1005 愉快

1001

倫華生日快樂!!

1002

放假.........同星星&啊wing 去黃埔反...

1003 & 1004

番學番學...

1005

test eng

 

刊登時間︰2006-10-07 01:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天

   

                       



0922 愉快

今日番半日學,,放學去 吉家搵啊,,之後等啊伯同星星黎我地就去食飯拉,, then 行街`食滿記`買鞋就回家拉

刊登時間︰2006-10-07 01:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天

   

                       



0918 愉快

               KIKO 生日快樂牙!!

希望你年年生日都可以好似今年咁開心,,不過下次就唔好喊拉!!xdxd

刊登時間︰2006-09-23 10:32 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]