| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
1008-1009  |
1008
今日番工好開心,,因為可以幫公關手同小朋友開生日會,,d小朋友好cute 嫁 ,,不過d大人就好煩,,好多要求,,做到7點幾就收工拉,,佢本來唔係好想俾我走嫁,,只不過我真係好累拉,,冇力再做,,then 番kf 買DINNER 同挾糖就回家拉,,,
1009
今日番學,,去到油ma地見到有人係到噪lo ,,差d想打交拉,,好釆冇姐,,xdxd,,番學做功課,,COST A/C 堂我係咁問啊sir 野,,佢唔理我lo ,,可能我平時真係好唔乖拉,,佢唔教我,,my god !!then 電腦堂教倉頡`好難牙~~help……食完lunch 又胃痛 ,,辛苦 ,,,同佢地傾番個日bbq 發生ga野,,好大聲,,全班都知拉,,,xdxd ,,放學去左佐敦做d野,,就番kf 陪啊wing 睇醫生then回家………..
p.s.
希望班入面病ga同學快d好番拉!!!
|
|
刊登時間︰2006-10-11 09:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

1006  |
今日放左學就準備同d同學仔and 朋友仔去bbq 拉,,首先番屋企拎d野就落kf搵佢地拉,,到左kf 周圍行買bbq野食,,好多牙,,都幾重,,不過有好多猛男,,唔洗我地女仔點拎,,so gd !!then 搭 58 m 入屯門,,去yanni 啊e 屋企,,真係打擾哂!!係啊e屋企玩左陣我地就上天台反拉,,7點到開始bbq ,,but d野好似燒極到唔熟咁,, PW同啊伯仲生食d野tim..xdxd,,,8點到我地就頂唔順落左樓下間m記買野食拉,,真係第1次bbq食m記,,xdxd,, then啊君同我地玩左個占卜,,oh !!唔算係1件好事,,他太多人中2拉!!12點幾我地就去沙灘,,搭輕鐡搭到想嘔,,超唔好坐,,then 又轉taxi 就到黃金拉,,去到玩下沙玩下蠋燭,,就3點幾拉,,大家都好眼訓同埋好cold 唷!! So 4點到番去啊 e 屋企,,上左天台訓,,好冷好冷好冷,,天光拉,,汁下野整下野,,就落樓下間m記食早餐便回家………….係巴士 ,,,我地訓哂教,,9點幾番到屋企沖完涼上床訓到12點幾,,起身食完野再訓,,訓到6點到就起身拉,,,病病地…………….
http://203.194.245.88/wish/wish.asp?usrName=%A6%F3%BFo%AAY&submit=%C0%F2%A8%FA%C2%E0%B5o%A6a%A7%7D
朋友仔中秋節快樂牙!!
好開心可以同你地1齊過中秋牙~~
|
|
刊登時間︰2006-10-11 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
1001-1005  |
1001
倫華生日快樂!!
1002
放假.........同星星&啊wing 去黃埔反...
1003 & 1004
番學番學...
1005
test eng
|
|
刊登時間︰2006-10-07 01:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0922  |
今日番半日學,,放學去
吉家搵啊君,,之後等啊伯同星星黎我地就去食飯拉,, then 行街`食滿記`買鞋就回家拉… |
|
刊登時間︰2006-10-07 01:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0918  |
KIKO 生日快樂牙!!
希望你年年生日都可以好似今年咁開心,,不過下次就唔好喊拉!!xdxd |
|
刊登時間︰2006-09-23 10:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 193 | »
|