| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
0625  |
今日起身食左個面,,就等孫孫黎拉,,點知佢話唔黎lo ,,咁我咪做番自己野low ,,搞到4點幾就換33出樂富,,FIRST 去葉C家姐到拎野,,SECOND 去M記食野同拎野,,THIRD 搵葉C 媽咪就回家拉,,回家前買左野俾自己同DADDY 食,,食飽,,沖涼,,電視,,ONLINE
P.S.希望TRM可以順利拉,,我心總覺不安!!
|
|
刊登時間︰2006-06-25 10:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0624  |
今日1點幾出慈雲山去婆婆到,,探下佢,,見到佢覺得佢好辛苦`好痛咁,,真係有d心痛,,,咁我地食埋晚飯,,就搭的士回家拉,,沖涼`ONLINE,,
P.S.好怪好怪,,都唔知點解個感覺會係咁 |
|
刊登時間︰2006-06-24 10:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0623  |
今日1點落左荔館搵LING`CARMAN,,拎番d野同傾下計,,冇耐啊哥打黎,,佢話病,,咁我咪番家煮d野佢食lo ,,2點到就同葉c出mk,,買左好多野,,又3又化妝品,,行到7點幾就番屋企拉,,食飯睇電視!! |
|
刊登時間︰2006-06-24 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0622  |
|
成績唔好5大原因:
1.我數學不好是因為我是一個慷慨的人,不喜歡斤斤計較!
2.我英文很差是因為我過份愛國!絕不崇洋媚外!
3.我國語屎是因為我母語(廣東話)很好,我忠於原味!
4.我地理很爛是因為我出門很小,怪考試都只考我從來沒去過的地方!
5.我歷史不及格是因為我放眼未來,絕不留戀過去!英雄不提當年勇,更何況2000年前的事?
post by 某論壇"" |
|
刊登時間︰2006-06-23 12:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0621  |
今日早上葉C同學來了我的家,,1起練習ORAL ,,到左3點幾我便和媽咪出發一齊去土瓜灣拉,,點知去到早得濟BO,,咁我地2個就去搵D野食下+坐下咁拉,,周圍都冇咩野食得M記可以食得,,個間M記D客真係好咩,,咁食完野我就去ORAL EXAM,,媽咪就去E院睇婆婆,,等等等`考考考`都唔知自己考左D咩咁,,ROLE PLAY 不值一提!!7點幾就同岩岩識GA 2個朋友仔1齊搭車出去拉,,我係佐敦落車,,去搵媽咪佢地,,同佢地食埋DINNER 就回家拉,,,番HOME 沖涼睇TV ,,ONLINE ......... |
|
刊登時間︰2006-06-22 04:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 193 | »
|