| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
0630  |
今日番工,,lunch 個陣 kiko 個左黎搵我食lunch ,,我同佢同埋佢個fd 1齊出左去食,,,食飽飽又做野,,差唔多放工,,kiko 又黎搵我 ,,真係開心屎me ,,xdxd ,,5點幾放工,,回家,,cook dinner `睇tv
|
|
刊登時間︰2006-07-02 07:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0629  |
今日1點到孫孫同佢妹妹黎左我的家,,2點到孫孫就走拉,,去補習,,留左佢妹妹係到玩,,我同佢妹妹玩左好多野,,又打機`又玩啤,,之後仲睇<BB保你大>同<小丸子>,,SO GD ,,6點幾我就送佢妹妹回家拉,,THEN DINNER ,,TV ,,ONLINE |
|
刊登時間︰2006-06-29 11:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0628  |
今日起身頭痛,,食左粒散利痛就番工拉,,,今日本來做整麵包嫁,,不過後來因為1d reason ,,我都係做番圓本ga野,,得1個人做,,ok 辛苦,,到左4:30到,,媽咪黎左搵我,,等我收工,,so gd ,,咁我收工就同葉c 一齊去搵佢拉,,行左陣街,,就番祖堯dinner ,,晚上孫孫黎左我的家,,整MP3.. |
|
刊登時間︰2006-06-29 11:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0627  |
今日係丁生18碎的生日,,18碎拉,,唔好再唔知醒拉,,xdxd,,祝福ga說話,,係SMS都講左拉,,不過係到都要講多次生日快樂!!
今日放假
早上睇TV
食完LUNCH
下午同壽星仔傾左陣電話`ONLINE
晚上睇TVB ]]]<法證先鋒>個個章記養左隻DOG ,,叫做菜頭牙,,仲有仲有隻DOG 有心理病嫁,,XDXD ....... |
|
刊登時間︰2006-06-28 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0626  |
WICKY 同學生日快樂!!
今日好早就起左身,,同哥哥1齊出門口,,番工,,做左陣野就食早餐,,有MILK飲,,之後做做做,,好累同好HOT ,,D野重,,咩都要做咁,,5點幾6點就收工拉,,換3番家,,番到家先知真係好支力,,隻手動唔到,,電腦都玩唔到,,睇完TV 就訓教拉,,點知訓訓下隻手痛到起左身,,真係好痛,,咁大個女都未試個咁痛,,痛痛下又訓個拉,,
p.s.thx 你地ga sms ,,我會努力工作的
MISS 欣欣 ''開工大吉''
http://www.pixnet.net/thumbnails.php?album=866946&page=6 <<有相相睇牙 |
|
刊登時間︰2006-06-27 03:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 193 | »
|