wingyan89112
暱稱: ~* yan *((
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-09-24
0920-0923
2009-09-18
2009-09-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

2006 年 5 月 1 日  星期一   晴天

   

                       



0501 愉快

TODAY 早上同+2`葉C`啊君去星巴克食早餐AND STUDY ,,其間有3個好樣哀的男士係咁望住我地,,CRAZY 的.............個左陣佢地仲俾左個佢地ga E-MAIL 我地,,都KAI 嫁,,,好驚,,,點解星巴克都可以有DD 人嫁,,唉,,坐左陣啊君地3個去左打機,,我就係到做左陣ENG ,,點幾到佢地番黎搵我,,咁就1齊去紅樹林食飯,,食飽飽呢我地就去打機,,,仲見到Carman 同Martin ,,打完機就同葉C 搭 VAN 番家了,,

P.S.番到屋企走去對 CIT MC 答案,,,係對之前好驚好驚,,對之後就好開心la ,,XDXD ,,因為MC PASS ^^

刊登時間︰2006-05-25 07:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 4 月 30 日  星期日   晴天

   

                       



0430 愉快

今日葉C同學來了我的家,,晚上到文華 have DINNER ,,THEN 晚上同葉C傾電話,,談了很多東西.......

刊登時間︰2006-05-24 08:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天

   

                       



0426 愉快

今日訓醒,,媽咪買左三文治我食,,好味道,,then同媽咪落KF ,,買左1件PUMA 1件 NIKE 33俾自己,,又買左2件俾哥哥,,VERY 靚,,好LOVE ,,THEN 行多陣就番屋企la ,,番左屋企之後就拎個收音機落樓下俾啊伯,,,THEN回家同媽咪1齊睇電視LA.........

P.S.  K.OTEN  好慘好慘

刊登時間︰2006-05-24 08:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天

   

                       



0425 愉快

今日係我人生ga1次考CE,,個感覺係好驚張LO,,由前2日開始已經緊張LU,,不過好THX D朋友仔,,D幾日對我GA問候同尋日你地GA電話,,SMS,,多謝哂你地牙>3<有你地GA支持我咩都唔洗怕LA!!

 今日入到試場,,1個字凍,,真係好凍,,凍到傻左,,MC同核心先,,D MC 識識地,,不過D LONG Q.就唔係好得咁LO,,小休後又考個,,,我好努力咁寫牙寫,,不過寫D答案都係錯哂,,真係有D後悔,,我之前點解唔溫書,,電腦其實都唔係1樣好難GA,,只要用腦諗下都識ga ,,考完就同5個男仔去大家樂食飯,,之後我仲叫埋孫孫1齊黎食,,又好似好耐冇見個孫孫咁LA,,真係好MISS 以前我地可以日日見,,有咩都可以係咁傾ga日子牙!!食飽飽,,D男仔去打機,,孫孫就番家,,我就番學,,去左吉野 家搵丁先生就1齊行番學la ,,THX孫孫送ME,,番到學校做完我要做ga野就去圖書館搵 先生同 先生la,,仲見到我好耐冇見ga達傑,,同他傾左陣,,他仲教我MATH ,,THX U ,,搞左陣就同 先生及 先生1齊走la ,,他們陪我上荔景,,之後他們又搭番車落KF ,,XDXD,,真係好人,,咁呢,,我番到屋企就梗係訓教la ,,訓左陣就起身玩電腦,,好耐冇用個la ,,不過個電腦上唔到網,,我真係想屎唷,,之後就食飯個d la ,,

 

刊登時間︰2006-05-24 11:44 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 4 月 24 日  星期一   晴天

   

                       



0424 愉快

今日係考CIT的前夕,,早上同媽咪啊婆去祖堯飲茶,,食到好飽好飽,,之後送啊婆去地鐡站,,我就番家了,,開始溫習,,本來呢都想番學搵 老師問電腦嫁,,不過我知我番到去又唔洗溫,,掛住玩ga la ,,XDXD,,SO決定唔番,,之後呢係咁溫係咁溫,,溫到11點到就上床訓教la ,,心情十分之緊張,,HAHA

 

THX MY BEST  FD ,,I NEED U ,,I LOVE U

 

你地的支持,,我一定會記住嫁,,同埋我一定盡力考好個CE,,唔會早走嫁,,XDXD

 

仲有仲有我要THX 媽咪牙!!媽咪真好,,"有媽媽的孩子像個寶"XDXD

 

 

刊登時間︰2006-05-24 11:37 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]