wingyan89112
暱稱: ~* yan *((
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-09-24
0920-0923
2009-09-18
2009-09-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

2006 年 3 月 6 日  星期一   晴天

   

                       



0306 愉快

[[補打]]

 

0306]]今日第1MOCK EXAM >>CHIN

0307]]今日第2MOCK EXAM >>GEOG

0308]]今日第3MOCK EXAM >>P.A.

0309]]今日第4MOCK EXAM >>ECON

0310]]今日第5MOCK EXAM >>MATHS

 

 

p.s. 5日好thx ,,d朋友仔幫我`教我,,我唔會唔記得你地對我咁好嫁,,THXTHXTHX >3<

 

 

刊登時間︰2006-03-25 03:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 2 月 17 日  星期五   晴天

   

                       



0217 愉快

今日早左出門口,,Wicky 1齊番,,針水上課室,,1MATHS 傾計,,2,3 CIT ,,SIR話我冇交HW,,XDXD,,我今晚做,,HAHA,,RECESS 番課室同朋友仔談天,,之後上中文,,TEST,,OK識咁la ,,今次有溫書,,好乖,,LUNCH食車仔面,,唔好食的,,之後番學上ENG 訓左教,,2堂會計,,都唔知她講咩,,好難,,放學就走人la ,,番屋企食下午茶,,訓左陣就起身la ,,開電腦ICQ左陣就COOK DINNER LA ,,COOK d野真好食,,XDXD,,之後ONLINE ,,做電腦,,

 

刊登時間︰2006-02-23 11:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 2 月 16 日  星期四   晴天

   

                       



0216 愉快

今日lunch 食粢飯`粉果同飲西瓜紫米露,,好味同好飽飽,,放學就即刻番屋企la ,,訓晏教,,4:306:00好好訓,,之後起身食飯,,study ,,

p.s.今日熄左手提,,專心溫習,,好乖女!!XDXD

 

刊登時間︰2006-02-23 11:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 2 月 15 日  星期三   晴天

   

                       



0215 愉快

今日LUNCH好慘,,唔好提,,放學又番屋企訓教,,好正4:30-7:00,,超級好訓,,HAHA

P.s.我係啊伯ga進化朋友,,xdxd

 

刊登時間︰2006-02-23 11:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 2 月 14 日  星期二   晴天

   

                       



0214 愉快

今日係情人節,,好開心,,我完成左2個心願牙,,哈哈,,thx你地送俾我ga禮物,,,

 

 

今日放學補完ENG,,就好快好快咁番屋企la ,,沖涼換3出發,,TW 補習,,今日遲到牙,,哈哈,,補完習,,同君君去搵她個fd ,,haha ,,thx ,,then去愉景食晚餐,,好味道,,食飽飽,,孫孫`子浩`梁定`飛哥過左黎搵我地,,子浩`梁定係度講野笑屎我地,,xdxd,,11點幾到就番home la ,,冇食糖水,,lose ,,

p.s.今年情人節好開心牙,,THX你地陪我,,xdxd

 

刊登時間︰2006-02-23 11:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]