| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
0306  |
|
[[補打]]
0306]]今日第1日MOCK EXAM >>CHIN
0307]]今日第2日MOCK EXAM >>GEOG
0308]]今日第3日MOCK EXAM >>P.A.
0309]]今日第4日MOCK EXAM >>ECON
0310]]今日第5日MOCK EXAM >>MATHS
p.s. 丁5日好thx ,,我d朋友仔幫我`教我,,我唔會唔記得你地對我咁好嫁,,THXTHXTHX >3<
|
|
|
|
|
刊登時間︰2006-03-25 03:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0217  |
|
今日早左出門口,,同Wicky 1齊番,,針水上課室,,第1堂MATHS 傾計,,第2,3 CIT ,,劉SIR話我冇交HW,,XDXD,,我今晚做,,HAHA,,RECESS 番課室同朋友仔談天,,之後上中文,,TEST,,OK識咁la ,,今次有溫書,,好乖,,LUNCH食車仔面,,唔好食的,,之後番學上ENG 訓左教,,2堂會計,,都唔知她講咩,,好難,,放學就走人la ,,番屋企食下午茶,,訓左陣就起身la ,,開電腦ICQ左陣就COOK DINNER LA ,,我COOK d野真好食,,XDXD,,之後ONLINE ,,做電腦,, |
|
| |
|
刊登時間︰2006-02-23 11:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0216  |
|
今日lunch 食粢飯`粉果同飲西瓜紫米露,,好味同好飽飽,,放學就即刻番屋企la ,,訓晏教,,4:30至6:00好好訓,,之後起身食飯,,study ,,
p.s.今日熄左手提,,專心溫習,,好乖女!!XDXD |
|
| |
|
刊登時間︰2006-02-23 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0215  |
|
今日LUNCH好慘,,唔好提,,放學又番屋企訓教,,好正4:30-7:00,,超級好訓,,HAHA
P.s.我係啊伯ga進化朋友,,xdxd |
|
| |
|
刊登時間︰2006-02-23 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0214  |
|
今日係情人節,,好開心,,我完成左2個心願牙,,哈哈,,同thx你地送俾我ga禮物,,,
今日放學補完ENG,,就好快好快咁番屋企la ,,沖涼換3出發,,去TW 補習,,今日遲到牙,,哈哈,,補完習,,同君君去搵她個fd ,,haha ,,thx ,,then去愉景食晚餐,,好味道,,食飽飽,,孫孫`子浩`梁定`飛哥過左黎搵我地,,子浩`梁定係度講野笑屎我地,,xdxd,,11點幾到就番home la ,,冇食糖水,,好lose ,,
p.s.今年情人節好開心牙,,THX你地陪我,,xdxd |
|
| |
|
刊登時間︰2006-02-23 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 193 | »
|