| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
0710  |
今日番工,,要開ot 做到7點幾,,累屎我拉,,搞到我冇哂時間試妝,,到左7點幾,,同葉c去kf買化妝品,,then 回家,,好累牙!!
|
|
刊登時間︰2006-07-23 06:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0709  |
今日同哥哥and佢d fd 1齊去kf ,,買 grad. dinner d 33 同鞋,,買完回家 |
|
刊登時間︰2006-07-23 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0708  |
今日係畢業禮ga大日子,,真係話咁快就中5拉,,中1岩岩入lkcss,,咩人都唔識,,就好似尋日發生ga事咁,,咁快就5年,,真係有d唔捨得,,不過係今日畢業禮ga時候,,我喊唔出牙,,唔知係點解呢!!
講番今日做個d咩拉,,今日12點幾約左朋友仔1齊lunch,,有我`孫孫`啊君`葉c`WICKY`+2`家銘`子浩`梁定..食飽飽就番學拉,,不停影相,,傾計,,4點中畢業禮就開始拉,,上台拎畢業證書個陣有D緊張,,XDXD,,THEN睇下表演個D咁,,我好中2一齊唱歌個PART 牙,,不過都冇CRY ,,因為我地笑得太開心拉,,6點到就放學拉,,同DADDY媽咪影完相,,就落KF同朋友仔食飯,,好開心!! |
|
刊登時間︰2006-07-13 01:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0707  |
今日番工,,同哥哥1齊出門口,,係公司做做做,,飯到冇得食牙真係,,xdxd ,,好busy,,咁做到5點幾就收工拉,,同葉c 行左陣樂富回家,,online `電視`電話
p.s.1 kiko 我真係見到你嫁,,xdxd
p.s.2 我條頸紅卜卜咁...........trm 點番學牙 (好肉孫牙)  |
|
刊登時間︰2006-07-07 10:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
0706  |
今日好早俾媽咪噪醒,,佢叫我同佢1齊去婆婆家 AND 同婆婆飲茶,,GD ,,飲完上KIKO HOME 睇TV `睇碟`玩電腦,,5點幾就回家拉,,DINNER `打日記 |
|
刊登時間︰2006-07-06 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 193 | »
|