wingyan89112
暱稱: ~* yan *((
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-11-23
2009-09-24
0920-0923
2009-09-18
2009-09-17
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天

   

                       



1101 愉快

好期待ga 十一月又到拉..今個月真係勁多人生日牙..幾乎日日都有牙..xdxd..

今日個肩好痛牙..個書包太重了..第一堂lcci 會計..好多野記牙..用直式真係煩好多..recess 大佬唱歌 plus 朗誦 ..笑屎我拉..xdxd ..COSTING 要隔住坐..真係靜到跳起..1粒聲都冇牙..悶到我訓著牙真係…lunch 又係去靚女姐姐個間餐廳食..佢真係好nice ..xdxd ..放學去mk 行左一圈就回家拉..

p.s. 真係對啊鋒唔住..我地尋日唔應該食m..xdxd..

http://www.pixnet.net/thumbnails.php?album=866946&page=15

刊登時間︰2006-11-01 09:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天

   

                       



1031 愉快

今日係哈口羅win!! HAPPY HALLOWEEN !!

今日訓醒就念番起以前荔天ga日子..從前ga Halloween ..d好老師係到表演d 好好睇ga野節目俾我地睇嫁..載歌載舞..真係笑屎我地

今日第一堂係電腦會計..又係屎做闌做..好累..then 會計有新書拉..中級 ..要俾心機學拉!! lunch 我地6個女生食m..個個人d 服務態度好差 lo ..仲係到話 yuki 唔環保..咩叫做唔環保牙..咁我咪同啊wing 出去玩佢lo ..勁嗌特製野食..睇你屎未!!then 上英文 ..我都唔知佢講咩..又開始冇心機學英文拉放學..一大班人去mk..行行行..個袋好重...6點到..大家見餓 ..就去左 m 記食野拉..叫左好多野食都係每人 $ 10 好抵唷..食飽飽玩左陣就回家拉..番到家 sms `做功課

p.s. wing 好開心拉!!

p.s.我好想打冰爐牙!!

刊登時間︰2006-11-01 09:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 10 月 30 日  星期一   晴天

   

                       



1030 愉快

今日訓到好晏先起身..好正!! 係床到sd 左陣 sms 就出廳拉..食野睇tv ..食野訓教..好好ga 1個假期

 

刊登時間︰2006-11-01 09:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 10 月 29 日  星期日   晴天

   

                       



1029 愉快

   好累!!!  

刊登時間︰2006-11-01 08:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

                                                                                         

2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天

   

                       



1027 愉快

今日又番學..上上下英文堂..啊鋒話要止痛藥..我地以為佢唔舒服拉..點知原來係大家姐唔舒服lo…佢仲痛到喊..真係傻ga ..下次有咩要出聲ma ..then 啊鋒陪左佢去睇醫生..recess 我地都去左搵佢地..原來佢係胃痛個d ..差唔到夠鐘我地都番番學校拉..上電腦..miss 又話我地拉..話我地copy 人地d hw 同好lazy d …1點就放學拉...我地幾個去左 m記食..仲見到啊君 tim … so gd ..好耐冇見了..同佢講左d news ..xdxd …then 去佐敦

 

刊登時間︰2006-11-01 08:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]