| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-02-24 |
早上打算開電腦點知開唔到..其實我前幾日都覺得佢壞壞地嫁拉..點知都係捱唔到..唉..我d野冇哂..1點幾出門口番中國會計..都係咁上下拉..可能開始習慣了..不過今日多左個新同學..佢不停同我講野..但係我唔係好理解佢講咩lo..放學..回家..
基基:你要快d出院牙..
|
|
刊登時間︰2008-02-25 03:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008-02-19  |
啊金生日快樂
上學日..英文堂來了新老師..同學們不喜歡她..我又何妨唔係呢..那可以點..趕佢走咩..冇可能..Lunch 明明尋日大家實牙實齒話唔食熱氣野..但係今日食m記..無話可說..食飽回校Taxation..薯氣攻心.. |
|
刊登時間︰2008-02-19 09:19 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
2008-02-17  |
今日番中國會計..靚仔同學冇番..yuki一定好失望..xdxd..放學同wing行到7點幾先回家..TVB播籌款節目..中國同胞好慘..佢地個到好凍..但係都冇足夠防寒衣物..我有意欲捐錢..可惜我打左幾次電話都唔通.. |
|
刊登時間︰2008-02-19 09:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 193 | »
|