Johnson'S :)

2010 年 1 月 22 日  星期五   晴天


考完試li:):):) 分類: 未分類

考完試lu:)

好野...我日日咁溫今日終於考完yes:)

希望考得好d啦呢次:p

放學去左食法國野:)

明天如果得既話同倍溫林剪頭法then同雄景濰出街(唔知做咩好) :)

明天唔洗踢波:(

留cm呀:)






訪客留言 (返回 wingyu96 的日誌)


yiktsam 於 2010-01-24 06:58 PM 發表:
comment*0* happy birthday
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



die_4444 於 2010-01-23 09:00 AM 發表:
-3-你就好喇又有得出街喇--
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



DinG0911 於 2010-01-22 03:30 PM 發表:
c0mm3nT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



charitychau 於 2010-01-22 03:01 PM 發表:
cM(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yi95214 於 2010-01-22 02:21 PM 發表:
笑左
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]