Johnson'S :)

2010 年 8 月 4 日  星期三   晴天


約我啦XD 分類: 未分類

我個肚好唔舒服..:(

DOWNLAOD左GTA5黎玩...唔好玩既..

周圍殺人-,-

有冇小學同學約我玩呀..:(

有既係留言度講腥..:)

做咩都冇所謂嫁.:P

今晚諗住唔咁早訓XD

有冇人可以同我SMS:(

好悶啊..

都冇咩講啦..

 






訪客留言 (返回 wingyu96 的日誌)


Mandyyu229 於 2010-11-10 09:11 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yiktsam 於 2010-09-04 01:06 PM 發表:
c0mment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



die_4444 於 2010-08-08 10:24 AM 發表:
係咪人仔??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



anson0130 於 2010-08-05 02:01 AM 發表:
c0mm3nT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TING965 於 2010-08-05 12:14 AM 發表:
CM;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



bubi_kym 於 2010-08-04 11:42 PM 發表:
comment!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wing_lee 於 2010-08-04 11:18 PM 發表:
傻仔;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eva_wwlk 於 2010-08-04 09:38 PM 發表:
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fung005 於 2010-08-04 06:51 PM 發表:
111111111111
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]