Johnson'S :)

2010 年 8 月 2 日  星期一   晴天


2010-08-02 分類: 未分類

今日去左科學館玩..

都幾無聊..

呢排心情都唔太好..

因為某d野..

iphone 4 係咪出左啦?

Apple冇game好玩既...

比我玩到悶曬..:(

JB既somebody to love幾好聽 :p

想剪頭髮..但又想留長佢 :D

我想去六甲bbq啊..:'(

不過果日我grandfather's生日 :)

sorry啊..

好耐都冇踢過波lu ...

想踢又驚熱-,-

我好似又高左:D

再見..






訪客留言 (返回 wingyu96 的日誌)


bubi_kym 於 2010-08-02 10:48 PM 發表:
comment!)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wing_lee 於 2010-08-02 09:59 PM 發表:
COMMENT;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



eva_wwlk 於 2010-08-02 09:42 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mandyyu229 於 2010-08-02 07:35 PM 發表:
1.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]