Johnson'S :)

2010 年 7 月 2 日  星期五   晴天


好耐無打lu:) 滿足 分類: 未分類

我發現我好黑呀呢排:(

今日時是雷台佢地抽籤搵人答問題..

咁都抽中我..:(

放學,溫霖,橋橋,吳宏羲,石偉洛,雞翼仲有高卓永黎我屋企:)

我同吳宏羲一齊去swimming..

佢地去左打兵乓球..同打藍球..:)

真係好熱..熱到highhigh..:(

吳宏羲係咁係我屋企睇魚..:p

睇左吸血..一般般..

頭痛..唔打lu..:)






訪客留言 (返回 wingyu96 的日誌)


yiktsam 於 2010-07-04 12:53 AM 發表:
comment;p;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



die_4444 於 2010-07-02 10:15 PM 發表:
:)cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fung005 於 2010-07-02 08:52 PM 發表:
11111111=v
頭痛點呀-_-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]