Johnson'S :)

2010 年 7 月 23 日  星期五   晴天


: ppp 分類: 未分類

我近日同返一個小學同學傾計:)

係咁腥SMS 唔錯唔錯:D

唉...日日係到係咁HEA好悶呀-,-

星期三約左小學FD出街

雖然唔知做咩不過好過係度hea :)

悶..係咁88






訪客留言 (返回 wingyu96 的日誌)


yiktsam 於 2010-07-23 11:44 PM 發表:
c0mment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kayjai_xd 於 2010-07-23 07:51 PM 發表:
邊個呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



charitychau 於 2010-07-23 02:09 PM 發表:
cM.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]