今日係李思紅老師既生日,我向到同佢講句生日快樂a!!∼
我地今日勁high囉,全班一齊唱生日歌(中英都有)∼
佢好感動a,我地全班都係a∼!!
4月7日到李嘉敏老師生日a,佢都羅豪文一齊生日a∼
到時送野比miss李先,而好揪老師就係11月7日啦∼
今日勁攪笑lo∼
係la,我地派左中外史a,得43分lo∼!!
唉...又唔合格a!!第二科la∼
係a∼