今日測生活同數學lo∼
唉....有d難a!!
之後,放學呀sir話去自己班lo,甘咪去lo∼
之後,佢同我地講,話要重考a∼唉...
話因為有個老師比多左時間比同學wo,所以要甘lo∼!!
頂佢a!∼我地咪係甘噓佢lo∼!!
之後,就陪5+0去街lo!∼唔講la!88