好耐冇寫過日記la∼
今日都係甘樣啦...冇咩野改變!!
到左lunch之後,就出左去*坐出創意*
勁攪笑lo,其中有個勁似"孔秋老師”lo
之後,d野都幾攪笑既!!唔錯lo∼
之後,坐車番黎既時候,馮國彰同陳孔秋係甘吵lo∼
狂講黃色野lo∼唉.......
依幾日,幾好啦....不過唔明lo∼
係佢自己唔要d朋友炸,又話人令到佢冇哂fd囉∼
咩道理a!!又係佢話唔比佢既fd一個一個甘走lo∼
佢根本冇做過lo∼!!∼仲講我攪到佢冇哂fd∼!!唉.....
係你講a∼你冇做過