m真.生日快樂喔!!!!!
不經不覺都同m真識左11年了hoho
但是好似未同佢celebrate過..
今天既早上十分忙碌..
走黎走去..
唱校歌..
toby冇話我走音呢..=)
今日有2個test..
唉..溫書溫書..
中文堂miss chan遲遲都未黎..
同toby玩..
佢係度玩拍報紙
嘩!嚇到我呆左..
只係識得傻笑..
第一次真係嚇親
放學出tw買社3
終於有齊一set了 haha~
俾陳桂榮笑死.
不停呾話自己靚仔
仲係度show手肌...=.=''
聽日sport day..
唔知會唔會有人發現我唔見左呢??
死啦..不知佢係咪已經發現左..
|