最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2007 年 10 月 13 日

 
 

琴晚同左小育出去CELEBRATE
好HIGH的一晚..
仲有一位神秘嘉賓呢...
不過好似都玩唔埋咁
有D怪..
不過講真.,佢真係好鬼準時囉..
諗住去碌LING..
點知佢話有比賽冇得碌囉...
於是我地就去左影相..
ET既LOOK好搞笑..
個個都俾佢嚇親...
因為個個都已為佢係棵樹..
但係我就認得出佢唔係樹,係ET..
好厲害囉..HAHA~
終於同到小育影了=]
 影到好HIGH囉我地4個女仔..
FRIENDSHIP 4EVER!!!
鄭同學同廖志到先..
之後一到大家就係咁食..
好恐怖呢!
鄭同學不停咁為大家服務..
辛苦哂了..
之後ET叫我去''不''雪糕
本來諗住正常d''不''一小球就算..
點知愈''不''愈high
''不''''不''下就超大..有成個碗咁大
我''不''完之后
我笑到停唔到..我后面個小妹妹俾我嚇到呆左同o左..
拎到返去個個都o哂咀..
hahaha~ 笑死我了
我實在太有潛質去''不''雪糕了^^
之後就係影相時間..
鄭同學做左紙牌公仔
係咁同人影相
廖志同M真做左UNCLE同AUNTIE..
好搞笑!
AFTERTHAT去左盪鞦韆
俾廖志嚇死左..
一齊同度12點..
之後就歸家了..
THX FOR送我上車的人.
THX FOR挨義氣既人

P.S.今日雖然唔係我生日.
但係我都好快樂呢!!
希望年年都可以同小育慶祝生日...
真係要FRIENDSHIP 4EVER喔!
等大家一齊18歲既時候..
一齊去LAN KWAI FONG度慶祝!!!
HAHA!!!!

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | ... | 470 | »