最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2007 年 10 月 18 日

 
 

呢排日日訓得果4粒鐘囉唔該..
超攰..
日日都test..
hw又多...
唉~~~~~~
都唔知點捱落去...
終於可以抖番日..
太好了..
放學要做小組討論
講愛國..
都唔知係乜....><
之後去左玩數字球..
好好玩呢..
可惜d miss咁快叫人走=(

p.s.呢幾佢日日都咁快走..
望住佢身影..
我諗緊自己係度做咩..
今日係窗口見住佢走..
有種感覺..唔知點講..
我都唔知我係度做緊咩..
有一種失落感..
又係得我自己一個係度做埋d白痴野..

p.s.今日唔知係善意定惡意..
我希望唔會有惡意啦..
忽然之間咁好禮貌..
有d唔慣..
不過我會相信你係冇耐意既..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 470 | »