好幾日冇打日記了..
感謝所有上黎睇我個blog既人=]
好多test囉..
溫到我想死..
琴日俾cheung撼頭..
又俾toby打頭..
真係慘....=.=
今日又有test..
真悲哀..
感謝浩*既塗改液...
真係雪中送碳呢!^^
P.e堂放棄basketball...
轉行打badminton..
同samsam and 余暉打雙打
好開心呢..
下次再打過=]
lunch好快搞點..
好飽呢!!!
愈來愈喜歡同sarah坐..
同cheung產生左恐懼..
好驚耍撞多野..
cheung記得睇路啦!
今日好險呀..
差d就同佢講左唔玩得既3個字..
講左都唔知點算好.....
下次要小心d呢..
唔好亂講野...
p.s. toby唔好唔開心啦..
下次做好d就ok啦..
要笑返架!
最多我請你食糖糖啦..
唔準唔開心架啦=]
|