死啦..
我發現自己呢排一到晚上
心情就會好低落..
搞到今日返到學校心情都未平伏
thz..toby的關心=]
今日個bio好搞野囉..
測測下同我玩走火警囉..=0=
如果係咁我寧願燒死我算啦..
都未做完..
上堂係度哄麵包.....
不過都係...唉...唔想提..
今日收到有關謝師宴既消息..
分開搞..o哂..
如果分開搞有咩意思..當班會活動ma?
雖然同隔離班唔係好熟...
但係我都覺得應該係一齊搞囉..
mr.pan最令我o咀..
咁樣唔係叫型囉..
搞新意思ma?
唉..
都唔知點解我地呢一屆特別多野..
..謝師宴...唉..
唔知最後會搞成點........
|