今日冇返學..
本來諗住返架..
不過我見得中,英文同p.e
咁就唔返了..
係屋企訓宧訓到12點..
超爽呢!
之後出去see DR.
今次都算快了..
我都覺得自己好變態
人地同我抽血
我就係度計chem..
點知俾姑娘鬧...
之後趕返去test
還好趕得切..
一開波係咁寫..
隻手係咁係度振..
放學個個走哂..
得番3丁友等呀sir
係咁俾人驅逐..
then出kf..
咁又過左一日了
p.s.班會去長洲..
唔知去果度有咩做..
得4個中..
玩鬼囉..
決定..出黎之後入返去..
有冇人join埋一齊入去呀??
|