最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2007 年 10 月 25 日

 
 

今日冇返學..
本來諗住返架..
不過我見得中,英文同p.e
咁就唔返了..
係屋企訓宧訓到12點..
超爽呢!
之後出去see DR.
今次都算快了..
我都覺得自己好變態
人地同我抽血
我就係度計chem..
點知俾姑娘鬧...
之後趕返去test
還好趕得切..
一開波係咁寫..
隻手係咁係度振..
放學個個走哂..
得番3丁友等呀sir
係咁俾人驅逐..
then出kf..
咁又過左一日了

p.s.班會去長洲..
唔知去果度有咩做..
得4個中..
玩鬼囉..
決定..出黎之後入返去..
有冇人join埋一齊入去呀??


 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | ... | 470 | »