琴晚激死我了..
本來諗住訓一陣先溫書.
點知..一訓就訓到天光囉..
書都冇溫過..=0=
上堂就係咁溫...
geog..嗌交咁既款..
成功加2分..hoho
放學小育被遞補..
耍工作了..
幸得一名volunteer
見到兩人咁開心
我都無謂打擾佢地了..
可惜我都係做左bulb...
放學冇散字搭車..
好彩有位好心人幫我俾$$
我唔識佢架..
好開心..唔該哂..
雖然佢唔會睇到我個blog..
不過都累到小育走左架94..
sor..
p.s.今日上bio堂..
佢果一刻真係好惡呀..
嚇親我..
我有d驚....
忽然之間咁惡..
覺得佢好恐怖..
|