今日早上的早會真長,
好搞笑囉..
乖既就唔詳細講..話唔記得
唔乖既就統統都記得哂囉..
好佩服!
bio..笑死左...
我都知cell唔會咩咩..
但係我真係聽到小育咁講囉..
小息證明左團結就是力量
好快咁ko左果48份野..
thx.小育,toby,yumi,keith
lunch,chicken wing again...=0=
食飯咁都見到佢
o左..不過學校咁細點會見唔到..
phy test..死左..
希望唔洗個位數字啦..
之後同toby搵paper3(set 1)
搵哂48份..都冇..
sarah一邊話我地白痴
一邊同我地一齊搵囉..
之後仲好聰明咁.........
toby請食ice cream
thx toby=]好好味
今日係課室個窗望住佢走..
望著他的背影漸漸離開,
那種失落的感覺再一次回來
我都唔知咁樣做有咩意思
又一次無聊既行為..
如果俾佢知道左..
相信連佢都會覺得我好無聊..好白痴..
係咪呀??
好白痴囉我..
為左一個唔會珍惜我既人..
p.s.今日聽到有關胡慧嫻既新聞..
好似好嚴重..
希望佢唔會有事啦..
佢都算係我既朋友..
見到佢咁..我有d驚..
我有諗過人邊既人會有d咁既事..
永遠都唔會知下一秒發生咩事..
|