最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2007 年 11 月 06 日

 
 

霍天賜先生..
生日快樂哇!=]
很抱歉..
我送唔到夏娃俾你..
夏娃呢家野..你自己搵啦..

呢家唔知做咩..
個人好易攰...
個頭又痛..
睇黎都作病架啦..
唉...唔想病呀!
今日上chem堂..
玩爆炸..
sarah好勇敢...
佢竟然想將成樽CH3CH2COOH倒哂..
..... 難道佢想炸死哂我地.....???
haha~ 唔會掛..不過toby係咁講..
唉..
engish listening..
不敢想象..唔知會搞成點...
math..ccm又搞冷gag
今日唔洗補課囉..
真開心..
我,小育,toby齊齊步行返kf...
haha~我知toby住邊啦..
我地選擇行路都唔知係咪好彩..
好似話有車禍,..
有好多人..
見到一個綠色既帳篷蓋住...
我同小育都以為係條屍..
點知一打開...
o左..竟然係一大灘鮮紅色既血..
d血仲有一d渣滓...
好核突..
後面個呀伯先搞野..
一時話係腦漿..一時話係腸...=0=
咁大個女第一次咁近距離見到死人既血..
感覺..........唔識講..
當大家都以為係死屍..
打開既竟然係一灘血..
所有人嘩左一聲就散場....
好無聊吧..
不過我都係其中一分子.....=0=

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 470 | »