ERIC 暉*
生日快樂哇!
又大一歲啦!=]
會考齊齊努力喔!
3*11係eric哥哥既生日..
其實佢都唔係大我好多..
講番今日先..
今日都冇咩特別
一樣俾人蝦..
早上..lo爆..
又是小鳥..做咩都關佢事..
玩針對既佢..
我借書就唔俾..
佢果班借書就唔理
今日maths..
俾ting同ccm笑死左..
改作文..
toby玩捉字''室''
.............................
放學本來諗住玩..
點知去左同chem sir talking..
俾呀sir笑死..nkk就慘囉
見到小鳥係度驅趕人..
唔gur佢.....
放學見到一對情侶嗌交.
睇黎似男想''cool''煲..
不過個男要打個女仔兩巴..
勁大聲..嚇親..
d呀伯最搞野..
睇左兩個幾中囉..
笑死左..
計劃ce後去旅行..
haha~
|