琴日放左一日假..
今日又要上學校去...
嘩!!!好凍囉唔該..
21度..
聽日開始可以著冬季..
好開心呀=]
最中2著冬季..
上堂好開心呢..
日日同sarah係隻玩..
後面有toby同keith
小息.....o左..
左手出事..
又係左手......=0=
玩下姐!
math俾sarah笑死....
lunch..見到一份我有生以黎..
包裝最特別既persent..o了..
econ..俾星星笑死左..
全世界都笑緊佢..haha∼
放學俾et 同ho子蝦=[
仲有toby..=0=
放學冇等小育..同toby放學
p.s.今日差d被踢爆..
好險..
我話左唔再咁樣架啦..
點知都係做左...
好失敗
今日見到佢同第二個女仔放學..
好唔開心..
係呀...我認我係妒嫉呀!
佢地傾得咁開心..
我諗佢都唔知我一直係佢地後面囉..
點解要俾我見到wo..
點解呀??
|