今日又係差d遲到..=0=
唉...跑死了..
thx..et幫我print野..
miss lee今日冇返..
有種莫名奇妙的喜悅=]
可惜俾miss wong 食左一堂..
下晝肥林有野講...
旅行去黃金..又係黃金...
不過總好過去咩既..
中文堂最hapi..
toby講d野好鬼死浪漫..
佢老婆實會俾佢''林''死..
BJ仲搞野..
佢真係語不驚人,誓不休..
笑死了..
phy..訓左..
放學..死人leung ho cheung..
佢都得囉...
咁都做得出..
仲有2日*...
多謝超人..
我勁中2囉..
好開心囉..
我會時時擺係身邊..
我愛你喔^^
不過你都係唔會接受我..(傷心中...)
haha~
|