今日要去科大..
真係好遠呀果度..
差一點點就遲到啦..
參加個筆試..
mc 同structure questions..
mc 唔算難..
果兩條..呆左..
只係識chem果part..
我phy最唔點..佢同我出phy囉..
死得啦..
唉~~~~~~~~~~~
我發覺羅振都幾有先見之明..
佢一句mc撞d..
我做親d mc好多都填d..=0=
then 參觀科大..
食風...=.=''
有少少發現..同chem pj有關的..
so lucky=〕
晚上出yuen long..have dinner
好飽呢!
thx 老爸送我返屋企..
還有你的生日禮物呢..
你仲記得..我好開心...
其實有好多野我係知架..
我唔係3歲細路仔..
我知係咩事架....
有好多野我係feel到..
anyway..
|