報 時 : 今 日 係 2007 年 12 月 12 日
呢幾日都係派卷.. 炒到7彩.. 今次都唔知點死吧~~~ 不想接到成績表呢! 最開心就係phy.. 因為我終於爬到上個mean啦.. 好感動呢.. 次次都唔合格既我.. 我今次終於合格啦=] 放學練歌... 唱左好多次.. 希望大家真係識唱啦~ 俾toby笑死我.. 佢隻都字都卷哂利咁.. toby講野既我都十分有同感! 唉~~~~~~~~~~~ 之後同正常talking an hour.. 好開心喔! 好暢快~ 係巴士有恐怖野發生.. 好驚驚wo.. 今日要特別鳴謝廖志z^^
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 470 | »