今日又要返學..
早上一早同小育係lib做project..
之後用左15mins搞點份hw...
勁野!
係咁寫寫寫寫寫寫...
m記傾project..
sarah好似唔開心..好想安慰佢..
但係我又識..我真係好冇用呀!
今日終於睇左<不能說的秘密>
好好睇呀..好感動..
好後悔果陣冇去戲院睇..
真係超級好睇呀!!
劇情我真係估佢唔到囉..
好感動呀.....
一個不能說的秘密..
果個秘密我都好想同你講..
不過我知道你冇興趣聽..
哈!又亂講野啦我....
由佢秘密落去吧!
呢家拍拖..好似早左d吧..
不過..好多人都係咁架啦..
我都唔知係好事定係壞事..
我都唔識講..
,不過你有咩就同我講啦...
我會係你身邊架!
希望你地會幸福啦..
..haha~搞到呢家到似嫁女咁..
講真..真係好羨慕你架..
可以同自己中2既人係埋一齊..
千其唔好好似我咁..
一個不能說的秘密....
|