最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2008 年 01 月 01 日

 
 

1*1
2008年的第一天
生日快樂 to toby and nana
琴日去左tst倒數..
8:00已經到左..
2007年最後一個重要任務竟然係要保護桶雞?!
我地去左扮賓賓勁低態囉...
好彩我有戴帽咋..
冇人認得出我lu..
hoho!
第一坐係文化中心等睇煙火
玩UNO..笑死..
真係好鬼似賓賓..
不過唔緊要..
果度有大把人同我地一樣..
大把人一齊扮賓賓,
係我地隔離有班后生仔食煙..
勁想去同POLICE投訴佢地囉
佢地仲夠膽同我SAY HI \ /
第一次咁近距離睇煙花..
好睇?又唔係囉..
不過見佢第一年係IFC放咪睇下囉..
仲見到余詩曼..
佢真人真係笑得好甜呢!
之後係文化中心見到POTTER同羅振
終於同到外國人講HAPPY NEW YEAR!
I FEEL SO RIGHT!
不過勁多人!
成1點先行到地鐵站..
2:30先返到HOME..
THX 羅振送我歸家=〕
P.S我地既新年願望就係:
CE齊齊升F.6
新一年新開始
舊年既野唔再提..

我琴日好衝動咁掉哂d藥落垃圾桶..
第一次咁有guts吧!
不過呢家唔知點算好...
食少包藥..
唔知會點.......
唉...
我就係d咁衝動既人....
anyway..樂觀d..
冇事既!=〕

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 470 | »