最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2008 年 01 月 07 日

 
 

感謝WINNIEFUK既留言..
不過已經係事實冇得改變架啦..
BUT..我會好好努力捱到24/1的!
THX 喔!
知道自己有人關心的感覺真好,
忽然愛上了被寵的感覺..
講返今日..
早上同SIMON一齊返學..
嘩!實在太好彩了!
TIMING岩岩好!GD~
不過就跑到我同SIMON氣咳
之後上堂都係溫書溫書同溫書..
P.E堂跑圈..
我同小育跑我好快..
其實我地唔係想跳舞...
MISS MAK誤會了..
諗起都覺得低能..
一開波就見棵茶心起勢咁係我地後面跑..
如果俾佢爬頭未免太過樣衰啦吧..
於是係咁跑....=0=
HA~
MATH..冇人理CCM..
STUDY..............
ECON...衰左...
CHEM終於坐番前面啦..
同KEITH AND NKK坐..
CHEM..興爆了..
同我講唔測CHEM..
我琴晚溫到2點囉..
溫得咁辛苦同我講聽日測..
搞錯!勁想爆粗~~~~~~~~~~
早知唔溫CHEM溫ECON..

AFTER SCHOOL GO KF WITH小育..
上次副眼鏡SALE左LU..
所以話..有D野係要把握架..
冇左就係冇左..
睇完potter 個blog..
好有感觸...
可以專一都係一種幸福..
但係一個冇結果既專一都係幸福ma?
換黎既只係千萬個失望同失落..
咁又係幸福ma?
當你見到佢同第二個一齊
那種感覺又會係幸福ma?
當你有好多說話想同佢講
但係半句都講唔到..
咁又係幸福ma?
我唔知咁樣仲係咪幸福....

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 470 | »