12*2~
hapi BIRTHDAY TO MY DEAR SARAH~
祝你許咩願望都通通成真=]
CE成功~
13*2
今日要返去test...
估唔到一過完年返學校第一件事就係要test..
果然係一個好開始...=0=
嘩..炒得應囉今鋪..
冇眼睇..
做都做唔哂..
見到附近d人做得超快囉!
今日一返到去就見到toby..haha~
相信果度係佢既小天地...
放學打俾吳sir..
超搞笑..
yumi打左咁多次俾呀sir都唔通..
原來佢打錯..
仲話呀sir唔聽電話...=0=
小育打俾呀sir一打就通..
不愧係呀sir既愛徒
呀sir都好搞野..
一盒金莎+2盒蜜提莎=0=
咁多chocolate咁唔健康..
今日終於交左拖欠左peoples好耐既電話費啦..
re WINNIEFUK
你個豈有此理呀..
叫你約就約啦..
又叫我約..咬你呀啦..
新年d利是$要俾我媽媽歸本架ma..
我邊有咁多$買部psp wo..
何況你放心..
我買都會係會考完之後先買..
一定阻我唔到啦...haha
仲有呀..我邊有成日追斬人呀..
你咪亂講破壞我形象tim呀..~~~
|