今日我真係好開心呀..
今日去左唱k..
好開心好開心好開心...
不過都有d唔開心..;
又係因為咁......
還要在意...
唔可以咁啦..
我不停咁同自己講..
但係幾時先可以做到呢?
anyway..
今日都係開心...
可能係因為.....=]
今日係一個好特別的日子..
唱完k我地去機鋪...
一入到去..我,lucy同sarah俾人check身份證囉..
o哂..我17都黎緊啦唔該..
岩岩俾人check
轉頭又俾第二個呀姐check...
勁樣衰....=0=
不同的你..
也叫我自己變得不同...
因為想迎合你..
可是...
我還有這個機會嗎?
我看...沒有了...
不過我還是會努力的改變自己!!!
|