最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2008 年 01 月 17 日

 
 

 re:WINNIEFUK   
做我同學點會慘wo..
佢地不知幾咁開心呀!
我都知霸左佢地個場係有唔岩..
但我深信佢地唔會介意既=]

今日同小育通電話..
佢俾人激親...
不過俾著我,我都興啦...
好心冇好報...
早上跳小育..
俾光話我傻..
做咩唔係學校等=[
今日好慘呀我..
成日都俾toby同星星蝦!
激死我啦!!!!!!!!!!!!!!
toby仲離譜..
話我蝦佢wo...
今日個講座好搞笑....
冇左火有兄呢個cctv
坐都坐得舒服d呢!
放學又行逛...
其實都冇咩特別呀...
正如小育所講..
都咁耐啦..
仲放唔低嗎?
有既..唔應該有咩介懷
只係我仲.......
算吧...連小育都咁講...............

我有咩dream?
我好想開一間cafe..
但係我又好驚蝕$wo....
點算好....?

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 470 | »